donderdag 7 februari 2013

Klachtenbrief


Hélène Jeurgens
Dorpsstraat 14
1234KL Dierendorp
0123-456789 
h.jmailtjes@gomailen.nl

M. Woudstra
Oude Gracht 31
2011 GL Haarlem


Dierendorp, 6 februari 2013



Betreft: Schaatsen


Geachte heer Woudstra,

In november heb ik bij uw winkel, Hamster bv, een paar schaatsen van het merk Kootstra gekocht. Ik ben helaas zeer ontevreden over de service in uw winkel en de kwaliteit van de schaatsen, ik wil daar graag een klacht over indienen. 

In oktober had ik mijn oog laten vallen op een paar afgeprijsde schaatsen voor 100 euro. Jammer genoeg waren deze toen uitverkocht in mijn maat. De verkoper beloofde mij toen, om de schaatsen in mijn maat te bestellen. Dit is hij toen blijkbaar vergeten. Toen ik in november terug kwam, bleek dit merk uitverkocht. Ik moest een duurder paar schaatsen kopen van het merk Kootstra voor 125 euro. De verkoper uit uw winkel wilde mij toen geen korting geven, ook al was het eigelijk de fout van verkoper. Dit vond ik zeer onredelijk, aangezien ik nu meer geld moest betalen.

Vervolgens ging ik naar mijn eerste schaatstraining. Ik trok de veterbevestiging van mijn linkerschaats direct kapot. Voor 125 euro verwacht ik toch wel redelijke kwaliteit van een schaats. De verkoper zei dat het gerepareerd zou worden, maar ik wilde graag mijn geld terug. In plaats daarvan kreeg ik een tegoedbon, die ik bovendien binnen 2 maanden in uw winkel moest gebruiken.

Ik ben dus zeer ontevreden over de service van uw winkel en de kwaliteit van de schaatsen. Ik zou graag mijn geld terug willen en ik ook hoop dat wij het eens kunnen worden. Ik dank u voor het lezen en ik hoop dat ik spoedig reactie zal krijgen.

Met vriendelijke groeten,


Hélène Jeurgens


3 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Je adresgeving klopt volgens mij helemaal, en je onderwerp is ook goed aan gegeven.
    - De eerste allinea is een goede inleiding op je klacht, en is ook heel erg duidelijk
    - In de 2e allinea gebruik je 3x achter elkaar het woord toen, wat je beter 1 of 2 keer kan weglaten of vervangen.
    - Vanaf de 3e allinea verandert je lettertype, maar dat zal we komen daar de site.
    - Je allinea indeling vind ik heel goed, alles in beknopt maar duidelijk.
    - 'Ik dank u voor het lezen en ik hoop dat ik spoedig reactie zal krijgen.' Het woordje 'ook' staat hier op de verkeerde plaats in de zin

    Een goede tekst!
    Bart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik in november terug kwam,

    deze toen loopt niet lekker ten opzichte van de vorige toen ;)

    verder heb ik niks op aan te merken. Goede tekst

    BeantwoordenVerwijderen